रोचक सामग्री


खोजी

Wednesday, June 29, 2016

विज्ञापन र भ्रम

लक्ष्मण अधिकारी र डा. अरुणा उप्रेती कतिपय सञ्चार माध्यममा प्रकाशित सामग्री विज्ञापन हो कि समाचार सन्देश हो छुट्याउनै नसकिने हुन थालेका छन् । यसबाट सर्वसाधारण झुक्किइने र ठगिइने गरेका छन् । विज्ञापनलाई विज्ञापनकै रूपमा र समाचार वा अन्य सन्देशलाई त्यही रूपमा बुझिने गरी प्रस्तुत गर्नु आवश्यक छ । त्यस्तैगरी जनसञ्चारका माध्यमले पिन विज्ञापन सम्बन्धमा जनहितका

Read More: विज्ञापन र भ्रम

No comments:

Post a Comment